Strony internetowe

Jak wykorzystać język korzyści w marketingu internetowym?

W dzisiejszym świecie marketingu, gdzie reklama jest wszechobecna i konkurencja jest bardziej zacięta niż kiedykolwiek wcześniej, kluczowe jest wyodrębnienie swojej marki spośród tłumu. Jednym ze skutecznych sposobów na to...

Protokół http a https – czym się różnią i który jest lepszy?

Adres każdej witryny internetowej poprzedza protokół http lub https. Odpowiadający za przesyłanie danych pomiędzy serwerem a przeglądarką, zapewnia jej prawidłowe działanie. Protokół wpływa i...

Skąd brać zdjęcia na stronę internetową?

Oprawa graficzna to istotny element każdej strony internetowej. To właśnie zdjęcia, obok angażujących treści, przyciągają uwagę klientów i czytelników oraz zachęcają ich do przeglądania...

Call to action (CTA) – sposób na wezwanie do działania na stronie internetowej

Call to action, czyli wezwanie do działania, to jeden z istotniejszych elementów strony internetowej. Pełni ważną rolę niezależnie od tego, czy nawołuje do wykupienia...

Polityka prywatności na stronie internetowej – czy każdy serwis musi ją posiadać?

Bez względu na to, czy prowadzisz bloga, stronę firmową, czy sklep internetowy, prawdopodobnie zbierasz dane osobowe użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Jako administrator masz obowiązek...